منتديـــــات دمعــــة القلــــب الحزيـــــن
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى يشرفنا أن تقوم بالتسجيل معنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى يشرفنا أن تقوم بالتسجيل معنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ترفيهي رومانسي اجتماعي اسلامي مناقشات قصص ورويات ونأخذك إلى عالم آخر ملئ بالمشاعر والاحاسيس فاترك عالمك وتعال معى الى عالمي

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

احنا اتعلمــــــــــنا التاريخ غلط

كاتب الموضوعرسالة
formy sake
قلم فعال
قلم فعال
formy sake

احنا اتعلمــــــــــنا التاريخ غلط Empty
مُساهمةموضوع: احنا اتعلمــــــــــنا التاريخ غلط   احنا اتعلمــــــــــنا التاريخ غلط Emptyالجمعة مايو 22, 2009 5:36 am

طبعا استغربتوا من العنوان بس ماتستغربوا فعـــــــــــلا احنا اتعلمنا التاريخ غلط واكبر دليل على كلامى من هم بناة الاهرامات هتقولولى هو ايه ده طبعا الفراعنه انتى متعرفيش ولا ايه انا اللى هقول انى مكنتش فعــــــــلا اعرف شىء انا الحمد لله حافظه 25 جزء من القران الكريم ولسه بكمل بقرأ واشوف التفسير فى بعض الايات اللى بكون انا مش فهماها المهم لقيت حاجه غريبه جداااااااا واللى مش عارفها هيستغرب اكتر منى ان بناة الاهرامات الحقيقيون هم قوم عاد ولما جم الفراعنه نسبوا الكلام ده كله ليهم هيا حاجه متشرفش ان قوم عاد يكونوا أجدادنا وهم بناة الاهرامات
زي ما هيا حاجه متشرفش ان الفراعنه هما أجدادنا
كان نفسنا نفتخر بالحضاره الاسلامية أفضل
وعارفين كمان
ان اسرائيل عارفه مين بس مش بيرضوا يتكلموا ليه بقه لان السياح بيجوا على حضارة 7 الاف سنه مابالكم لو جم على حضاره 700 الف سنه وحالا التفاصيل تنزل

http://www.msatta.com/Aad.html#الهرم،_اللغز_الحقيقي_

احنا اتعلمــــــــــنا التاريخ غلط
صفحة 1 من اصل 1